Titulní obrázek


Alfa Romeo v Paříži představí dvě edice modelu MiTa - Superbike

Automobilka Alfa Romeo představí na autosalonu v Paříži dvě edice modelu MiTo - Superbike Limited Edition a Superbike Special Series. Prostřednictvím vozů chce společnost oslavit své dlouholeté partnerství se světovým šampionátem superbiků. Edice však vzniknou pouze v omezeném množství automobilů.

MiTo Superbike Limited Edition vznikne pouze ve 200 exemplářích. Všechny z nich budou poháněny motorem 1,4 Turbo MultiAir (125 kW) z vrcholné verze Quadrifoglio Verde, ze které tato edice vychází. Vůz s ním zrychlí z 0-100 km/h za zhruba sedm sekund, kombinovaná spotřeba paliva činí 4,8 litru na 100 kilometrů. Barva karoserie může být červená, nebo černá, kombinována je s černou, červenou, nebo bílou střechou. Hliníková kola v titanové barvě jsou 18palcová, za nimi se rýsují červené brzdové třmeny od značky Brembo. Uvnitř se objevují sedačky Sabelt s opěradly vyrobenými z karbonových vláken, hliníkové pedály nebo plaketka s číslem daného vozu.

Na centrálním panelu je použita alcantara s vyraženým logem značky, o ozdobení se pak stará červené prošívání použité na koženém věnci volantu, hlavici řadicí páky a madlu ruční brzdy. Výbava vozu zahrnuje tempomat, duální automatickou klimatizaci, adaptivní tlumiče Alfa Active Suspension nebo multimediální systém Blue&Me. MiTo Superbike Special Series je designový paket, který nabízí vybrané prvky zmíněné limitované edice. Hliníková kola jsou opět v titanové barvě, avšak 16palcová. Titanově šedé jsou také kryty vnějších zpětných zrcátek, koncovka výfuku je chromovaná.

Dovoz a přihlášení vozidla: Aby bylo možné jezdit s dovezeným vozem, je nutné nové či ojeté vozidlo přihlásit do evidence. Musíte mít mimo jiné sjednané povinné ručení a na dopravním inspektorátu doložit originál zelenou kartu.

Barvu karoserie je možné zvolit ze čtyř laků – červeného, černého, bílého a modrého. Střecha může být opět černá, červená, nebo bílá. Na zádi se objevuje titanově šedý nápis SBK odkazující na název série. Loga SBK se objevují také uvnitř, na hlavových opěrkách předních sedaček, zpracování palubní desky má evokovat karbon. Pro tuto variantu jsou k dispozici všechny agregáty nabízené pro MiTo s výjimkou základního 1,4 8v (51 kW) a vrcholného 1,4 Turbo MultiAir (125 kW). Pod kapotou exempláře vystaveného v Paříži bude mimochodem pracovat přeplňovaný benzinový dvouválec 0,9T TwinAir (63 kW). Ve výbavě této série nechybí manuální klimatizace, rádio s CD/MP3 přehrávačem či volant s koženým věncem. Příplatkový kit SBK pak přidá nálepku s nápisem SBK Limited Edition, upravené boční prahy, sportovní pedály, červeně lakované brzdové třmeny a 17palcová, nebo 18palcová kola.