Titulní obrázek


Alfa Romeo Giulietta dostala přepracovanou 1,4T (77 kW)

Alfa Romeo rozšíří nabídku motorizací pro model Giulietta o zážehový motor 1,4 T o výkonu 77 kW. Ten se tím pádem stane základní motorizací pro tento hatchback nižší střední třídy. Nová zážehová jednotka nabídne výkon 77 kW (105 k) a maximální točivý moment 206 Nm.

Povinné ručení online: neobíhejte pojišťovny a nezvěte si domů pojišťovací poradce? Využijte sjednání povinného ručení online přes internet. Ušetříte drahocenný čas, v kalkulátoru pojištění naleznete optimální sazbu pro vaše vozidlo a navíc výrazně ušetříte.

Díky této síle vůz s tímto motorem zrychlí z 0-100 km/h za 10,9 s a pojede maximální rychlostí 186 km/h. Vůz přitom spotřebuje v kombinovaném cyklu 6,4 l/100 km, což odpovídá 149 g CO2 vypuštěným na 1 km jízdy. V městském provozu má spotřeba paliva vzrůst na 8,6 l/100 km. To jsou hodnoty totožné s nabízeným motorem 1,4 T (88 kW), který je v současné době základní benzinovou motorizací pro Giuliettu. Stejným výkonem v Giuliettě disponuje také základní vznětová jednotka 1,6 JTDM se vstřikováním MultiJet II a turbodmychadlem s pevnou geometrií lopatek. Nabídka benzinových čtrnáctistovek je v koncernu Fiat bohatá. V současné době je však většina těchto motorů vybavena rozvodem MultiAir. To je příklad atmosférického 1,4 16v MultiAir o výkonu 77 kW a maximálním točivém momentu 130 Nm, který je k dispozici pro Alfu Romeo MiTo či Fiat Punto Evo. Koncern Fiat motor 1,4 16v MultiAir nabízí i v dalších výkonových variantách, tentokrát s přeplňováním. Ve Fiatu Bravo a Lancii Delta disponuje také výkonem 103 kW, v Alfě Romeo Giulietta zase 125 kW. Alfa Romeo Giulietta 1,4T MultiAir – Žhavé první rande Motor 1,4 T s výkonem 88 kW je vedle Giulietty k dispozici také pro další modely nižší střední třídy koncernu Fiat, jmenovitě se jedná o Fiat Bravo a Lancii Delta. Od loňského roku je v nabídce rovněž 1,4 16v MultiAir Turbo o výkonu 99 kW. Vedle Alfy Romeo MiTo se dodává například pro Fiat Punto.